2018年8月24日 星期五

神蹟

我要講一個見證:

平時落小巴、巴士、港鐵,或在茶樓、餐廳吃完飯時,我例必會望一望,看看有沒有留了電話、銀包等,因為我好無記性、及很粗心大意

今日去完大埔圖書館,搭71K巴士,到大埔中心落車,落左車準備從書包拿錢去大埔中心的百佳買午餐肉時,先發現唔見左部IPhone7!唔通留左係巴士? 我當時十分驚慌和騰雞!我立刻用我另一部電話(一部iphone一部三星)打回我自己的電話!打第一次,打唔通?糟糕!因為個電話好貴,而且實被媽媽罵死都得了!我自己個電話唔見了四次:DDDD!(但四次都找回)。因為我實在係一個好粗心大意既人!

後來我再打多一次電話,終於打通了,原來真係有個好人執了我的電話,他叫我去富亨邨取回!原來是個叔叔來的!超勁👍👍👍👍超有心💖💖💖💖💖

我還諗住俾100元報酬給那個叔叔,但他說不要。

人間有愛💖💖💖願神祝福那位叔叔及他隔鄰的小朋友。神真奇妙💖💖💖💖💖

沒有留言:

張貼留言