2017年8月4日 星期五

Hea的圖書館職員

好火!每次來上水圖書館看書,都氣得我不得了!

今日我一入去,就見到兩個女孩係度玩捉迷藏!我立刻同佢哋講話唔准係度到玩,但佢地不理,跟住我即刻同圖書館職員講,叫他立刻勸佢哋唔好係度玩,但那些館理員只是看一看,就離開現場!之後我入了自修室看電話時也聽見佢哋大叫,於是我出去看看,發現佢地仲係度玩。我好嬲,立刻跟圖書館職員理論,他竟答我:「已勸過!」不盡忠職守不但止,仲用這些答案來hea我?好火呀!前幾日係粉嶺圖書館電腦資源中心的事(這件事另外在寫)個心都係好嬲,依家嬲上加嬲呀!

我:「咁就叫勸了呀!如果係一、兩次都勸唔掂的話,就唔該請佢家長出來帶佢走!(今日係粉嶺圖書館都有這事情發生,但是保安姨姨勸過無效後就立刻叫佢地家長出來作出投訴!)拜託,呢到係圖書館,不是遊樂場呀!我入左黎咁耐佢係就吵足咁耐!無論用緊電腦或係自修室看電話時都聽見佢地的聲音!仲有個兒童圖書館,好似個墟咁!究竟你地有無心管理的!次次我黎都是這樣... .... .... ....」

我一輪咀咁好大聲咁鬧,好火呀!

沒有留言:

張貼留言