2021年3月5日 星期五

事情⋯ 估都估唔到

有些事情,真是⋯ 估都估唔到

今日是每三個月內科復診的日子。坦白講,自從二十年前知道自己輸卵管生了個大水瘤,要開刀割後,我已經好怕去看醫生。再加上爸爸患癌離開,看回余綺霞的報道,就更加恐懼看醫生。加上最近吳孟達肝癌離世,我就更怕去看醫生復診。最怕的還有每次抽血要驗物驗乜,就更怕,怕要你再抽多次血就煩。

言歸正傳,看來我都是兇多吉少。上兩次因為唔理想(兩次都係8度),醫生當然唔鍾意,但我有什麼辦法?因為疫情關係脾氣一定發多啲,加上每個月女仕的問題,都會影響到血糖。而今次因為撞啱過年時候,一定會食很多年糕(幸好煎推油角唔鍾意食),一定不會好!

但,復診結果竟然理想~由8降至7.2,雖然跟理想(醫生)指定的還有點距離,但都是喜訊之一,感謝神。

晚飯和媽媽一起去大家樂慶祝,我打邊爐,媽媽吃楊州炒飯,明天又要開始減肥控制血糖!


炒飯只吃了一茶匙

沒有留言:

張貼留言