2023年9月23日 星期六

六合彩七獎三個字again

 首先真的要感謝神及再次多謝林太,皆因這個月的電費太貴,所以這個月好缺錢,已經賣了叔叔的舊電話、及每次阿叔約我嘅出來食飯,都會給媽媽少少錢,但都係入不敷支。但就在上星期四,當我煩住啲錢怎捱到星期一時,媽媽叫我一定有辦法解決的。我已經心想一定有好嘢發生?一係是媽媽找回不見了的五百元,定是阿叔中了馬?果然,媽媽告訴我,是阿叔於星期三的夜馬贏咗一萬八千元!我非常之開心!立刻感謝菩薩及感謝神!並去訂購啦A夢床單,(200一套單人,但用優惠價328元可以多一套),第二日要入錢給賣家的銀行戶口,但昨晚醒起我是用雙人加大被袋,所以要加多六十元。於是,便一早要去渣打入錢給賣家的銀行戶口。而本來今早我是坐273B去的,但巴士剛剛開出,所以便轉坐的士,剛巧見到林太,於是我們便一起坐的士,我們在的士裡傾了幾句,她給了二百元,叫我和媽媽買嘢食,但媽媽說要拿一半做善事,於是我就用了其中一百元及叔叔給我的錢來買六合彩喇。

而原來今日既六合彩又中咗七獎三個字,共40元,獎金雖然不多,又回唔到本。但都非常之開心!


沒有留言:

張貼留言