2024年4月27日 星期六

終於買到黃頭火車模型

買到喇!買到喇!終於買到黃頭火車模型喇!

自從三年前第一次黃頭火車模型出售時,但因為唔知有MTR ESHOP,仲要在Carousell(旋轉拍賣網)被人炒到三千幾四千元完全冇仇報。有少少天意弄人既感覺!但仍確信一切事有定期,神將一切安排妥有定時!

昨日下午知道MTR ESHOP會有最新黃頭火車模型(上次出普通等,今次出頭等)買,於是於今日零時零分在MTR SHOP買,但不夠十分鐘便售罄!唯有今早早點出去紅磡港鐵站買吧。其實我都幾驚會售罄,因為Facebook講鐵路的群組的人話紅磡港鐵站好多人排隊買。唯有全然交俾天父,心裡向天父祈禱,求天父俾我一個機會(黃頭火車陪著我長大,是我一個童年回憶)相信可以買到這個童年回憶,好快就會知結果!

在坐港鐵時望到頸都長,終於到紅磡站喇!感謝感謝天父,終於買到黃頭列車模型喇!

我仲有一絲希望去西九龍(高鐵站)買😛 Anyway,總知就買到啦!!! 真係唔駛去西九龍站喇!



買完後,見時間尚早,於是便去麥當勞吃個早餐先。然後搭港鐵回家放好架模型,怕中途跌咗戓漏咗在車就不得了(稍後還要出街)。

麥當勞早餐

沒有留言:

張貼留言