2021年7月5日 星期一

失而復得的生日飯

星期四大約八點三的時候,Emily突然WhatsApp給我,問我下星期五去唔去郭千瑜的生日飯?我見沒事做,答應她。

但後來發覺我沒入郭千瑜 Mina Fans Club的WhatsApp群組,因為要在這群組報名嘅。Emily知道我沒有加入該群組後,便叫高手(郭千瑜 Mina Fans Club的WhatsApp群組)的創辦人加我入該群組,但意想不到的是,Emily說高手唔鍾意我去這個生日飯。

咁唔緊要啦。我心裡覺得仲好,可以省了一筆錢。

第二日去電視城找吳嘉儀和李芷晴合照時,Emily突然間問我身上有幾多錢,話一齊去揀禮物給郭千瑜,我覺得奇怪,高手沒異議嗎?Emily話群組的創辦人是高手,但個生日會係佢發起,所以高手是沒權唔俾我參加的。

到影完合照,大家跟住去食下午茶時,我問Emily是否第日去買禮物時,她又說高手唔俾我去(可能高手鬧她吧),於是我說沒所謂啦。

到了那天晚上,Emily再一次約我第日去旺角買禮物,我心想高手一定俾Emily哦喇!

到了星期六,在旺角買禮物時,我十分之好奇問Emily點解高手會改變主意?她說不單是我一個人被他拒絕參加生日飯,有好幾個fans都係咁。她跟高手講:「Ada和Mario他們沒有開罪你,況且個生日飯係我發起的,我是搞手人,你無權唔俾Ada他們去!」.....@#$#%$^&#"哦到高手冇聲出!

到了前天晚上,高手都無奈地加我入郭千瑜 Mina Fans ClubWhatdApps群組🤣🤣🤣🤣🤣

最終生日飯改了星期日,而時間提早了!

沒有留言:

張貼留言