2021年8月6日 星期五

巴渣妹惡行

呢個Emily,令我都唔想稱呼佢做Emily,要叫佢做巴渣妹囉!

話說,我今天早上,參加了西洋書法班。但坐的士去上課地點才發現留漏了手機在家,咁見只上一個鐘,所以便諗住上完堂才回家拿。

誰知回到家,拿手機時,才發覺她找過我,佢在WhatsApp’s 問我為何十問九唔應,又用粗口(仆街)話我!

之後想打電話給她解釋時,又唔聽我電話!後來更發現佢block咗我,更在甄詠珊、丁悅、施匡翹及李璧琦的WhatsApps群組block了我,完全唔俾人解釋!咁我唔回應她一定有原因,況且,今次都只係第一次(平時佢有時都唔回應)!或者我未起身呢(我夜晚瞓覺唔熄機嘅)!

好!既然是這樣的話,一於就絕交反面吧!平時佢怎樣橫蠻但都忍佢喇,唔想將來真的絕交時,去一些無線的劇集、節目宣傳活動要和一些港姐/明星合照時大家會面阻阻!而今次我要和她絕交(她還未知我要和她絕交,估計她已經和我反面了!),是因為她真是實在太過份。佢次次見面不斷在我面前用粗口數陳庭欣不是就可以(因為佢話有次送咗隻大公仔給陳庭欣,但陳庭欣唔領情,仲話:「又係公仔?」,所以令佢好嬲),但我前日同其他人講話好想王卓淇快啲返港(因為香港疫情第三波爆得好嚴重,王卓淇和姨姨上咗深圳避疫(果時內地的疫情沒有香港這麼嚴重)要等到香港再次通關,她們才回港,現在只可以在抖音內見面),佢聽見就立刻大聲咁話:「唔好成日講王卓淇,好煩!佢地落嚟就自然會落嚟!」我心想:嘩,你都好霸道啫,你成日講陳庭欣(每次我陪佢去街佢都講嘅!)就得,我講王卓淇就唔得,我都未出過一次聲。未話過你煩!

罪証仲有好多:經常晒命,話佢後父好有錢,經常俾很多錢佢使,又有張附屬咭俾佢係咁碌!(有次為了現在一隊好紅的什麼mirror 裡的姜濤為Gucci代言的一個腰包,在銅鑼灣的SOGO用一萬元買了下來)。有次佢無端端要我陪佢去長洲食海鮮,我話唔去,因為阿媽唔俾,佢就在Fb、ig block咗我,又要叫高手在郭千瑜的Fansclub群組移除了我;有時隔幾日要我陪佢食嘢,有次食咗我差不多三百元(雖然AA制,但都十分之肉赤,幾乎被阿媽鬧!)!又經常迫我聞佢嘅二手煙!前陣子電子消費券來了,話和我食餐好嘅,去到就要我俾返自己果份。一定要我立刻出來陪佢,唔陪就俾說話我聽(佢果份電子消費券差唔多用晒,後父唔俾錢佢,所以心情差要我立即出來陪佢!)。啱啱過去的星期六,歌手丁悅在中環海濱活動空間有活動,而丁悅剛好有兩場嘅(一場4:00至4:30、一場6:45至7:15),因為太夜,我只答應看第一場,誰知,那巴渣妹話全場得我們兩個女粉絲,叫我陪佢到最後,她說因為當中有個男粉絲會合照會對丁悅怍出不軌的動作。我已經說走的時候太夜,阿媽會掛心但她仍堅持,鍥而不捨的,最後,在大家分開食小食時,靈機一觸,說阿媽唔舒服,我先可以鬆身!有次仲好笑,她為了買那本姜濤定什麼人做封面的雜誌,要我陪她買,因為買唔到,走遍整個油尖旺,由尖沙咀碼頭行返去旺角!所以,我以後都唔想再見到這巴渣妹!

即時她再yea我做返朋友,我都唔會再理佢!

沒有留言:

張貼留言