2021年8月6日 星期五

新袋

今早上午趕住上堂時發覺自己唔記得帶手機,因而令那巴渣妹說我故意唔看她的WhatsApp信息而在WhatsApp裡用粗口(仆街)罵我!故此,我決定反面!

越想越氣,由剛好去屯門交收CD,眼見吉之島在就近(吉之島做緊開學展,有書包買。)於是便把我的袋丟掉(我現在揹的袋是她陪我買的),唔想再見到這個袋,並且買過個新的。

左揀右揀,決定買SPI!因為由細揹到大,況且是淨色,沒卡通圖案,不錯。另外一個買的因素是其他的袋實在太貴,(本來我想買另一個牌子,皆因佢這魔幻色好靚),而這款都貴的,不過六百七十元,以八折優惠五百三十五元買咗(其他牌子很貴,最貴都要九百幾!)

新袋

舊袋


其實我想買這款,不過好貴(900幾!)所以留到26號才買吧。希望可以揹到吧。

沒有留言:

張貼留言