2022年11月23日 星期三

好嬲及唔開心

 講番我好嬲及唔開心嘅事了。嬲事就係在等李芷晴時,有好多女演員要走,由於我現在好少看電視,加上個個要戴口罩,所以更難認出誰是誰。剛巧有個靚的女明星出來,我以為是聲夢或港姐?故此,我好好奇問問身邊的其他粉絲,是否港姐或聲夢?

誰知有個男粉絲大聲喝我:「佢唔係聲夢或港姐,佢係J2的人,你無睇J2的某某節目嗎?」

嘩,使唔使咁惡?無睇便無睇!唔認得啲明星都好平常。


再講唔開心嘅事,就係見到王卓淇粉絲會會長Simon哥哥,問他王卓淇和姨姨現在怎樣(因為前年年中疫情大爆發她因而返上了廣州避疫及不再續約無線),他說很少聯絡。但他語氣怪怪的。似乎是有點事情發生而隱瞞著我們(怕姨姨因疫情或其他病而離開但王卓淇不想告訴我們知)😩😩😩😩😩😩😩😩😩因為今年好多人離開咗(包括我的表姨(媽媽的堂妹)、余子明、靜婷及最近的嘉玲)

好怕,心好唔舒服!只好唯有經常求主保守她們平安及盡快可以見到她們吧。

林鄭!悢透你!你是這個疫情的罪魁禍首!如果我和姨姨因為呢個疫情而無法再見面的話,我一定會報仇,做鬼都唔會放過你!

沒有留言:

張貼留言