2020年7月12日 星期日

生不逢時的生日飯@上水一品燒鵝

今日係我的生日,慨嘆又再次遇著 COVID-19, 香港仲要由一日十零宗個案激爭至一日 50-60 宗真心驚!本來都預備左 D 節目,由七月頭開始慢慢的回復正常,可以參加王卓淇的生日會(王卓淇講過話如果疫情轉好便可能會舉行生日聚會),並且和王卓淇及姨姨一齊過生日。但意想不到第三波疫情爆發,由星期二開始單日新增九宗、十四宗,到之後既星期五更加無限宗咁爆,令我始料不及,唯有和家人一起慶祝。

生不逢時的生日終於來臨了,我背個新背囊及著新鞋,著靚靚的裙子及帶著姨姨送給我的蓮花頸鏈去食生日飯。

言歸正傳,我叫了個四人套餐,有龍蝦伊麵、西芹炒蝦仁蚌片、紅燒雞絲翅、半隻炸子雞及蒸魚一條,另叫了一碟炒通菜。







 生日怎會無生日蛋糕?

一家人慶祝


三姨的利是

沒有留言:

張貼留言