2022年8月30日 星期二

又探醫生叔叔again

今早突然偏頭痛發作,痛醒了!已經吃過藥再瞓、但都止不到痛。結果要落樓下看醫生叔叔及打針喇!

在到診所等打針時遇到一件事令我好嬲,結尾時再講。


今次只是打針,不用拿藥。但就加價了,以往80元,但現在要100元。

講番我好嬲嘅事,就係在進入診所時,見到一個廢老不正確的戴口罩(拉低至下巴)。而進入診所後不久,有個太太同些姑娘講,話唔有輪椅入來,要姑娘幫手做啲什麼(詳細情節我都唔太記得),這時才發現那坐輪椅的人是她的丈夫。咁我就好心提提她,叫她替伯伯戴返好口罩才進來,因為這是診所,要規定戴口罩的。

誰知,那太太聽完後立即罵我,罵我咁驚就出去,叫我慳返啖氣等等。之後,她自己出去,準備「迎接」她丈夫進來,其他病人都呆了。而她推老公入來時,又不斷俾說話我聽,講什麼:「咁大個人,連戴口罩都唔識,太羞恥!」、「有些八婆什麼都驚!」

我好嬲呀!疫情現時反彈,每日都八、九千宗。平時係商場、大街見到有人唔戴口罩或不正確的戴口罩,我都「隻眼開隻眼閉」,無出聲,唔理㗎喇 (費事俾人罵!)!但這裡是診所!診所要戴口罩是常識(基本上什麼地方都要戴(除了自己家)),疫情反彈,點解還要包庇他?

所以我自己好嬲呀!

沒有留言:

張貼留言