2018年8月13日 星期一

一肚火的何文田稻香

從未試過食午飯食到一肚火

叫了切雞米線,要硬及多蔥,走雞胸及翼。怎知來的時候竟然是切雞河。因為我糖尿唔想食河粉,而且又雞胸和雞翼。好明顯是沒有留心客人的要求!我發火,同侍應講。 

我:我叫切雞米線喎…

侍應:是嗎…

我:那你看看這是什麼?河粉嚕喎。我是要米線,要硬及多蔥!張單都係咁寫的。 

另一位女侍應:咁多要求。(跟著黑面) 

嘩… 咩態度呀… 我真係想知呢個要求係咪好過份?哩兩個侍應把口真係唔要得… 自己唔睇單而送錯了都唔講句唔好意思… 咁樣駁客人咀嘅、可以咁話客人嘅😡 

不過最後我都係唔換,費事他叫廚房加料就弊喇。 

所以唯有照食~但真是好難食囉!🤮😖😖😖😖河粉好淋!雞胸好鞋及雞翼好肥、雞皮好多肥膏🤮🤮🤮 

叫了灼生菜,卻好淡及好臭! 

另外本來叫了個蝦腸,但遲遲也未到,叫侍應來跟跟,竟然當你無到! 

最後不食,埋單走人! 

切雞米線變切雞河 

垃圾的稻香 

難食的灼生菜 





最後要到樓下的快餐店及點心店買茄蛋治及蝦餃! 

茄蛋治 

蝦餃

沒有留言:

張貼留言