2022年7月26日 星期二

六合彩兩條七獎三個字again

首先真的要多謝林太,雖然沒有中大獎及回唔到本,但都好開心!因為這張六合彩是用她給我的錢買嘅,又是經媽媽批准(她怕我變賭徒。)用很多錢買,亦是第一次用二百元買。

因為我們近排的運不太好,我肚生粉瘤及家裡的冷氣機壞了要更換。而媽媽知道林太給我係五百元買嘢食後,都要我去做點善事,她知道我喜歡玩六合彩,就叫我買六合彩做善事。於是,我便拿了二百六十元去做善事(60元係星期日買,而二百元是今日買嘅)。

 所以,今日我既六合彩中咗兩條三個字七獎,共80蚊 。買咗幾年嘅六合彩,好似係第二次一張票中兩條及第三次有兩注一起中40元嘅。

雖然這次回唔到本,但唔緊要,始終希望在明天,始終一天會中多啲錢(六獎三個半字或四獎四個半字)!(雖然不太可能的事,)因為,做人是不可以太貪心!(正所謂【貪字得個貧】!)

沒有留言:

張貼留言