2022年7月8日 星期五

少糖(幾乎走糖)的燉蛋

 最近媽媽血壓低,所以經常見頭暈,三姨知道此事後,便推介媽媽飲安怡原味奶,因為三姨話這款奶很有營養,有全部維他命在奶中。連患癌電療化療後的三姨丈飲咗都精神晒。

其實我都飲過一次,不過個味道就麻麻。但由於最近我買了一款叫「新紀元卵「曉」」的日本雞蛋,該蛋黃是紅色的,好好食,不過要減價才買,因為太貴了,50元一盒,60元兩盒,買一盒太貴,買兩盒,家裡的雪櫃又放不下。而今次買的原因是減價至26元,有時20元,有時28元,有時是35元,但都是我接受範圍之內。

入正題,我的營養都是唔夠,皆因我都是半個素食者,我可以唔食肉幾天都得,但唔食肉又唔得。既然這樣,不如用這款牛奶做燉蛋吧。

少糖(幾乎走糖)的燉蛋:

材料:

 蛋黃:兩隻
 糖10克(糖的份量可隨個人喜好增減,但糖尿病患者/減肥者最好就選擇落少許、代糖(我用少許稀有糖)或不落)
安怡原味高鈣低脂牛奶180毫升:一盒

做法:

先把雞黃發好。
然後鮮奶加入蛋汁,再加糖拌勻。
放入已準備好燉蛋的熱鑊內,用中至大火隔水蒸 10至20分鐘便可。

沒有留言:

張貼留言